cccck

Alla inlägg under januari 2010

Av Cassandra - 30 januari 2010 20:36

Kom nyss upp ur ett skönt skumbad med älskling, myyys!

 

Har inte gjort så mycket idag, vart ganska trött, så vi har typ slappat framför tv:n..


Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

--

Av Cassandra - 30 januari 2010 15:57

Vakna hemma hos älsk idag, nu är han å bär ved och jag sitter här, har inget mer att säga puss!

Av Cassandra - 29 januari 2010 14:29


I detta inlägg kommer det handla om Kesha, mest känd som Ke$ha!

 
Kesha föddes 1 mars 1987, hon är en amerikans artist/låtskrivare (om jag ska va ärlig trodde jag bara hon var artist).
Hon växte upp i LA Kalifornien med den ensamståenda mamman Pebe Sebertsom också är artis/låtskrivare, och hennes två bröder.
1991 flyttade familjen till Nashville Tennessee, hon spendera stor del av sitt liv där.
När Kesha bara var 17 år hoppade hon av skolan och satsade allt på sin sångkarriär.

(2006-2008)
Innan starten av hennes karriär jobbade Kesha som servitris och hade en dålig ekonomi.
Under den tiden spelade hon in låtar i studior, med olika producenter.
Dr. Luke hittade en av hennes demos och blev imonerad och kontaktade då Max Matrin.
Hennes låt "Former Overexposed Blond" har varit med i serien Degrassi: Tha Next Generation.
Även så har "Backstabber" och "Chain Reaction" har varit med i tredje säsongen av The Hills.
Hon har sjungit bakrundssång till Britney Spears "Lace And Later" och vart med i Kety Parrys musikvideo till "I Kissed A Girl"..


Nu till låtskrivandet, hon har vart med och skrivit The Veronicas singel "This Is Love".

(2009-framåt)
Men hon var ju fortfarande inte så känd, så då var hon med i Flo Ridas hitsingel "Right Round".

Hennes singel Tik Tok släpptes på radion i USA den 5 oktober -09.
Nya albumet Animal har precis kommit ut och kan verkligen rekomendera att lyssna på det, verkligen bra låter, min stil iaf!

Låten "Boots And Boys" (som finns på hennes album) har spelats i ett avsnitt av Melrose Place -09.
Hon har sjungt duett med 3OH!3 då dem sjöng låten "My First Kiss" på konserten Avalon Hollywood.

   

Hon har hjälpt till att skriva Miley Cyrus låt "Tha Time Of Our Lives".

Men hon har även sjungt en till låt med Flo Rida, "Touch Me" och de är deras andra låt tillsammans.
Hon är även med i låtarna "Girls" (Pitbull) och "Dirty Picture" (Taio Curz).


 
Tik Tok - Ke$ha


Right Round - Flo Rida ft. Ke$ha


My First Kiss - 3oh!3 ft. Ke$ha (hittade video från konserten)


Där fick ni några låtar också, de låtar jag lyssnar på mest från hennes ny album (Animal) är:

Youre Love Is My Drug

Take It Off
Kiss N Tell

Blind
Boots And Boys



Alla vill leva länge, men ingen vill bli gammal.

Av Cassandra - 29 januari 2010 11:47

OUTFIT-bilder..

           
tröja - brorsans
smycken - jadu ett av arbanden är från H&M typ 98:-
strumbyxor - vene ;p

------------------------------------------------------------------------------------


Jaha, va till skolan idag, såå skönt att äntligen komma dit å träffa vännerna, verkligen saknat dem! :*
Idag sover jag troligen hos adam så kanske inte blir sådan bra uppdatering (a) ;) :D
Nej nu ska jag ta fram gitarren och spela lite, ni får gärna komma med förslag på låtar!


Jag begär ingenting, men jag vill ha allt.

Av Cassandra - 29 januari 2010 06:39

Aja, nu är jag uppe iaf, skit trött!! *GÄSP*
Men men, idag blir det skola, frå se hur de går...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för tillfället, så slut i huvet just nu..


Tänk fel om du vill, men tänk själv.

Av Cassandra - 28 januari 2010 22:36

Nu ska jag snart sova.. skönt? jaa!
Blir upp tidigt imorgon ska försöka ta mig till skolan då.
Skönt att (försöka) komma dit så man inte kommer alltför mycke efter!
Det är ju ändå sista terminen och allt ska va klart för gymnasieval och jag vet bara vad jag ska välja i första hand(och det är estet) sen vet jag inte, och de betyder att jag inte har mycke tid att tänka!! Men jag har en anig om vad jag ska välja iaf!


Orkar inte ladda upp någon bild just nu..

Puss & Go' Natt!


Ju längre du sover, ju kortare blir livet.

Av Cassandra - 28 januari 2010 11:38

Jahapp, vakna inte på min bästa sida idag, men de gör man väl inte varje dag?
Sen satte jag mig här efetr ett tag och fick se en spännande kommentar av en "anonym" stackars liten som inte vågar stå för sina åsikter,   
(sugen på att läsa kommentaren så finns den på onsdagens inlägg)


Aja, adam är ledig idag så han kommer nog hit snart :*


2 Låtar som jag verkligen fastnat för (igen) är:
Destenation - Finlay, Darius
Do It All Night - Darius & Finlay ft. Nicco


Nu ska jag kika på lite tattoooos innan älsk kommer hit :*
Kanske kommer in någon snygg bild senare ;)


Så länge man har roligt är ingen tid bortkastad.

Av Cassandra - 27 januari 2010 23:49

depp igen...


känslorna går verkligen som en bergochdalbana, är ganska jobbigt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards