cccck

Alla inlägg under april 2010

Av Cassandra - 25 april 2010 22:24

 
WHAT? är de en liten put-mage vi ser ;)
oops någon som glömde redigera ;o (hihi)
tyckte de va lite kul iaf! ;p
men men man kan ju inte orka redigera allt :) ;)


blev norberg igår, slänger uoo lite bilder senare, för trött för de nu...
idag va de kyrkan va verkligen AWESOME! ;)

aja tror jag ska ta slagget nu..
men bara sp folket vet så älskar jag min adam :')
Puss på dig ;*<3


CIAO!

Av Cassandra - 18 april 2010 22:28

Jag säger bara de, Py Bäckman!


Hihi skulle vilja se era miner nu :D

jaja nu ska kvinnan komma till saken.
lördagskväll va jag i kyrkan och sjöng i en kör. (haha tänker ni, kul å veta?)
men de va ingen kör som helst utan PY BÄCKMAN va också där:D
vad är de för speciellt med henne då?

jo, de ska jag säga till er...
nu har lla den här bilden av henne i huvet:

 

inte sant?

och ni kanske tycker hon verkar tråkig osv..
men ni har FEL, ja de har ni!

den bilden jag har av henne är:
Glad, Sprallig, Flummig, Kärleksfull, Vacker osv....
När hon kom in genom dörrarna i kyrkan och jag såg henne så ba WOW de e PY! och hon är FIN! :D ;) hihi ^^
Hon tog i hand och så, verkligen en trevlig person...
inte nog med de så har vi ju flumpersonerna som är med i kören också!

Sofie, Sofia o Amanda!

Som att inte vi hade kul då ;) HAHA!!
Sen efter de blev de också funny bunny med boysen!
Nog om de, nu är de jag som ska SOOOOOVA!
Så god natt folket! ;*


btw, psssst... jag äslakr min adam mer änni någonsin kan ana :);*<3


CIAO!

Av Cassandra - 16 april 2010 10:29

Idag blir de att ta de lugnt, måste verkligen vila rösten så att den kanske är bra till imorgon! hoppas hoppas hoppas VERKLIGEN!!!!
Vill ju va med i Py Bäckman-kören !!!!!! åååh annars får jag väl stå och mima då ;) haha!


Adam ska till tandis idag vid 2, och jag ska följa med å hålla handen ;)
Jag skulle ha vart dit i tisdags men eftersom jag blev sjuk så blev de uppskjutet till 20 maj! -.- aja bättre sent än aldrig, eller ;)


Måste nog ta ut hunden på en pissrunda nu sen in i duschen!


CIAO ;*


men idag är de soool och jag får nog köpa mig en GLASS i SOLSKENET! :D

(en som är överlycklig!) ;)

Kanske kommer bilder sen :)

Av Cassandra - 15 april 2010 22:07

yeeah! är så glad för tillfället!!

åh ni skulle baa vilja veta varför ;):D


hihi klart ni får veta...





jag och M har börjat snacka wiho puss på dig bruden;*


ILY! and you know it :)


tror jag ska sova nu så min hals blir bättre till lördag hoppas jag, vill verkligen..

hih vet ni inte vad jag ska göra.. nehepp synd då :)


CIAO

Av Cassandra - 14 april 2010 15:36

"ska ut i solen nu!¨

"blir att ta en glass i solskenet"

osv....

ja va kul för er, jag skule jätte gärna göra samma sak men nu så är ju mitt tillflle så att:

JAG LIGGER HEMMA Å ÄR SJUK, känn på den va....

är ni inte liiiiite avundsjuka?

nej de förstod väl jag de -.-'

de e bara jag som ska va de va,va,va,va! ååååh

vill va frisk nu, nu ,nu ,nu!

men de som gör mig på lite bättre humör är ju:

  1. att jag har världens underbaraste pojkvän!
  2. att vi snart ska beställa biljetter till egypten
  3. musiken!

det som gör mig på sämere humör är:

  1. att alla är ute i solen och njuter och äter göass, medans jag ligger här!
  2. att h*n inte kan höra av sig, vad jag än gör!
  3. att jag inte kan SJUNGA!

jaja så nu har jag skrivit av mig mina åsikter.... GASH


CIAO

Av Cassandra - 12 april 2010 17:00

detta inlägg är bara tillägnat min (fd) bästa vän, känns helt fel att säga "fd".


Michelle Victoria Persson...

Jag kan inte förstå vad jag gjort för fel?
På en månad så pratar du inte med mig, inte ens kollar på mig.
Vad har jag gjort?

Jag tycker inte att jag stängt dig ute, för jag bjöd dig hit på min mamma 40-års fest, och jag har skrivit till dig men inte fått något svar.
Skrivit till dig både på FB och SMS men inget svar alls...

Tänker du aldrig tillbaka?
Tänker du aldrig på dem orden vi sa?
"Inget kan skilja oss åt"

om inte deet här hjälper vet jag inte vad jag ska göra...
Ringa? Då kanske du svarar? :'(


Bild minnen med Michelle
                        

 

jag saknar att ha dig vid min sida,
allt skratt och tok vi hade för oss är nästan ett minne blott.
jag vill att det ska va som får några månader sen.

jag saknar dig michelle<3



Av Cassandra - 12 april 2010 13:45

För er som inte vet vad risbroshowen är så är det en "show" alla 9:or är med i och antingen ärpå scen eller bakom, eller välkommnar gästerna...


Jag ska stå på scen och sjunga, har inte valt låt än och skulle ju behöva välja, trodde jag hade bestämt mig, men nu blev de besluts ångest igen!

Så SNÄLLA hjälp mig med vad jag ska sjunga!!!! ;*


"Bidragen"

 

Anna Bergendahl – This Is My Life - spotify


Adam Lambert – Whataya Want From Me - spotify


Coldplay – Fix You - spotify


Rihanna – Russian Roulette - spotify


Eva Cassidy – Time After Time - Soundtrack LP Version - spotify


Nomy – Hold Your Head Up High - spotify


We Are The World 25 for haiti

(- rappen om de inte finns någon frivillig ;))


bara att rösta på tills ons-tors :)

Av Cassandra - 10 april 2010 12:23

har träningsvärk som satan! :D
blev arena igår med adam, rosie och stefan! riktigt najs!
blev sen pizza, yumyum!

har inte så mkt att skriva nu faktiskt, så...


CIAO!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards