cccck

Alla inlägg under juni 2010

OS!

Av Cassandra - 7 juni 2010 16:13

Os hela veckan...

 

Idag hade vi fotboll, brändboll, kubb, boul och agillity!SÅ kul!

haha även fast jag inte vad me på något sp satt jag och skrev och heja på! skit kulm ;)

imorn tar jag med systemkameran så DÅ NI bler de BILDER!

-------------------------------------------

Michelle <3

Tur att du mår bättre, saknar dig massor.. massor..massor!!!
ILY <3

------------------------------------------

Min bikini kom idag så ska nog svänga förbi där och hämta den sen så blir de nog adam en sväng!
Är såå trött så kommer nog sova tidigt inatt..
VATTEN KRIG kan man räkna med i veckan också måste nog planera att ta med extra kläder. hm...

Hahaha adam förvarna mig till torsdagen iaf!


Gissa vilket land min klass representerar? ;)

LEDTRÅD:

 

CIAO!!!

Av Cassandra - 4 juni 2010 20:27

♥♥♥


Åhhhhh!!

Shit asså! Har ALDRIG blivit så lycklig när jag sett ett sms!
Började grina som en liten flicka som skrapat upp sitt knä.
Fyy vad glad jag blev när du skrev!:'''''''''''''')

Du betyder så otroligt mycke!

Älskar dig gumman!!!!


♥♥♥

 

♥!SÖTNOS!♥

Av Cassandra - 2 juni 2010 22:07

Inatt sover bästa adam här! Säkert de som behövs för att få mig att bli frisk, och nu är de inget snusk med i bilden som nästa alla kan mistolka?! :)

michelle du är i mina tankar. vill hälsa på dig nu :'( <3


GNAJT! <3

Av Cassandra - 2 juni 2010 16:33

Tjo alla glada troll!

Har precis kommit hem från eskiln! Va ju så härligt väder!

Va där med dem bästa tvillingarna emma & elin! :) mina sötnötar (a'


 


Nej de typiska va ju att när vi kom dit så gick solen i moln -.-
Men den kom fram efter ett litet tag (;
Sen kom Jonna och såg lite ensam ut så vi bjöd na över till våran lilla gräsplätt ;D


Det va väl min dag i några ord :D

Har inte träffat min adam på hela dan, jo en liten snabbis i skolan men inget mer :( och om typen timme ska jag till "skolan" och testa om jag kan sjunga med min hals och förkylning.
Håll tummarna! (y)


Nu ska jag kila och fixa lite te innan jag ska sjunga så jag värmer upp halsen lite.
De jag typ går på om dagarna är halstabletter, te, berocka, biolvon, ipren och allergitabletter :o har nästan ingen aptit heller :s vad är de frågan om?

aja mår inte huvet bra får kroppen lida eller? a typ!

Men nu ska jag kila, älskar min adam MEST! <33333333333 :*


CIAO!


Tankarna&kraften går till dig min älskade michelle! Tänker på dig varje minut!<3 ILY! <3 :*


 

Av Cassandra - 2 juni 2010 07:48

Tror ni jag blivit bra i halsen idag? :)

Svar: NEJ!!! :@ :'( FAN FAN FAN


får göra de bästa av situationen!


Av Cassandra - 1 juni 2010 23:02

Tankarna snurrar runt i huvet.

Hur mår du? Hur kommer de att bli? m.m

FAN att de här hände.

så kommer man på sig själv när man klagar:

-Åh jag är förkyld å har hista. Kommer kanske inte kunna sjunga på RS.

Sen tänker man på ditt läge, hur du mår.

Då fattar man, hur bra man har de, lite hosta och rinnande näsa är fan ingenting jämfört med att du brytit 4 kroppsdelar. Vart med om en krock. Och allt de.

Du betyder så mycke för mig vännen och du har mig alltid vid din sida.

De hoppas jag du vet om.

Saknar dig gumman, jag gör de verkligen :'( <333

                           

BÄSTAVÄN! <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

dagen har vart crap.

tankar å helvete å att man är sjuk, men ska fan inte klaga!

hoppas på att få träffa michelle om man får och om hon orkar&vill!

vet inte vad jag ska skriva. allt står still nu.

hoppas på att gå till skolan imorgon, men i nuläget tror jag icke de :(

dricker brännhett te så bränt hela munnen men ska inte klaga och är dödstrött.

så tror jag ska säga gnajt!


vill iaf säga att jag älskar min adam otroligt mycke och att ingen kille kommer kunna ta hans plats :) i love you so much!<3333333333


sen finna jag här för er familjen PERSSON. ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta! för ni är så otroligt härliga människor! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards