cccck

Alla inlägg under januari 2011

Av Cassandra - 11 januari 2011 07:54

Opps har vart lite tyst här på ett tag, men har inte haft orken att skriiiva. Har inte de nu heller. ska typ pallra mig iväg för terminens första skoldag, känns inte så jätte kul men har man något val? Ja de har man ju fast, ne!
ska väl slänga upp lite bilder också så kommer väl typ en bildbomb eller nått! ^^
Men nu måste jag kila å den här veckan kommer jag känna mig såhär..

   

i think. kul, noot!


*XOXO*

Av Cassandra - 3 januari 2011 18:04

Hahah ja träffade michelle för en fika sen beslöt vi oss för att knalla "rulla" hem till henne. Sen a blev de lite bilder! så Njut!

                                           *XOXO*

Av Cassandra - 1 januari 2011 19:40

Glömde säga Got Nytt år till er, men de kom väl lite på efterslänt. Bättre sent än aldrig right?

Aja mitt nyår va inte ett av de bästa men när de väl va bra så va de jävligt bra.

Kan ju säga en lite rolig sak, skulle möta adam vid 12 så gick mot Peo efter mkt missförstånd osv. Blir så jävla kiss nödig så jag inte kan hålla mig, får pulsa i snö som gick upp till knäna och sätta mig där, ååå snacka om att de va kallt!!!

Och sen grät jag ju mesta dels så de va inte så bra ändå!

Men men slänger upp lite bilder från "fotningen" med Fredrik Ramstörm http://fotomodeller.net/!

De kommer upp bilder på håret sen också. nu ska jag umgås med min underbara mamma som jobbat 12 timmar, stackars henne! Hej svejs!

        

         "Skräck tema"

                 haha, tycker ni inte att mitt hår ser ut som en pälskrage?



*XOXO*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards