cccck

Alla inlägg under december 2010

Av Cassandra - 30 december 2010 15:03

snart bär de av uti pulka-backen med älskling, sofis, samme, thorsén & muffa! yiho!


   

sen ska jag förbereda lite inför imorrn och inatt blir de att sova hemma hos älsk. ska fasen slänga upp 2 länkar, haha kan inte sluta skratta!

Grabbarna: Adam, Samme, Tobbe, Thorsén, Muffa

http://elfyourself.jibjab.com/view/5bIyW409yQhlHOZU?cmpid=ey_fb_self

Tjejerna + Tommy: Jag, Sofis, Hanna, Mia

http://elfyourself.jibjab.com/view/0NI7HbKSx0zQ6Ks5?cmpid=ey_fb_self


*XOXO*

Av Cassandra - 29 december 2010 20:08

Älskar mina vänner, otroligt bäst!

---------------------------------------------------

Som sagt var kvällen igår awesome! Underbart! :)

Slänger uppp bilder med skitkamera! kanske snor lite bilder av andra fina människor får se, har ju ingen kamera lixom :(!!!

 

eftersom bilden suger så är toppen (gammelrosa spets) från h&m.

paljett"kjol" lindex.

          

Sminket för kvällen, synns inte så bra men 2 "pärlor" under ögat.  ^

---------------------------------------------------------

dagen har bestått av slapphet. eller a tills jag å sofis drog å hämta ut min nnyårsklänning och köpte även an tröja på "tant"affären franséns ^^ men den va fin!

kommer upp bilder imorrn helt slut u ska kanske slänga på en film nej fan ska kika bilderna sen fotograferingen så kanske de kommer upp nå bilder de här året eller nästa ^^ får vi se då :)


*XOXO*

Av Cassandra - 28 december 2010 15:02

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

blir att fira lite senare precis nymålade naglar, slänger upp en bild på kvällens outfit antingen senare idag eller imorrn! ska ta en sväng upp på stan med sofis för lite fix å trix. hörs sen!

*XOXO*

Av Cassandra - 27 december 2010 08:29

Idag blir de "plåtning" men tema skräck ^^ så de blir en utmaning, men så jävla kul!

Slänger upp en gammal bild. Sen ska de upp bilder på håret också (:


*XOXO*

  

Av Cassandra - 26 december 2010 14:47

   *XOXO*

Av Cassandra - 26 december 2010 11:04

Igår hade jag lite fullt upp fast ändå inte!

Jag och älskling knallade hem till honom på förmiddagen för en god brunch. 

Efter de tog vi de lugnt sen drog vi oss till v-ås för lite mat på BK och bio.

Blev Narnia premiären, tyckte faktiskt den va riktigt bra! :) idag ska jag bli readhed och hoppas på att de blir bra, har ju en ljusare nyans mitt på huvet sen blir de ´mörkare nertill. men men de kan ju bli bra så jag hoppas på de bästa.

Ska kila hemmåt nu.


*XOXO*

  

Av Cassandra - 24 december 2010 09:02

Önskar er alla en god jul med värme å kärlek!

  

Av Cassandra - 23 december 2010 22:55

Jag å lillbrorsan hade lite roligt!

Ett gått skratt fränger livet.

             älskar denna bild, han e så söt! ^^       

*XOXO*

Ovido - Quiz & Flashcards