cccck

Alla inlägg under februari 2010

SRY

Av Cassandra - 24 februari 2010 13:49

hihi förlåt för dålig uppdatering, men inte orkat plocka upp datan (a)
men händer inte så mycket i mitt liv nu, förutom att jag skriver väldans mycke fel ibland som jag å adam kan sitta å garva åt, kul liv? ja klart de är!

Men "disco" på fredag då! kom vettja, blir väldans kul ju! bra musik också ;)


   

            


PEACE!

Av Cassandra - 21 februari 2010 10:14

Igår kollade vi på 2 filmer, "My sister's keeper" & "9"..
ska snart kila till flora & träffa Håkan som jag ska på en sittning hos, lite scary tycker jag, e liiiite nervös ^^

nej nu v ette 17 va jag ska sriva så kilar iväg !!!

Av Cassandra - 20 februari 2010 19:08

Nu blir de movietaajjjjjm! ska se My sisters keeper, någon som sett den då? hört att den ska va bra iaf?


 

Av Cassandra - 20 februari 2010 15:46

sitter hos adam nu..
när vi kom hit blev de fika,semla yuammi :)
Hanman's Curse va inte så bra som jag förväntade mig, den va lite seg å jag trodde de skulle va lite med skräck men de va inte så.
Så jag rekomenderar den typ inte, det ända plusset va att Leghtin Meester va med.
En bild på henne, ni kanske känner igen henne lite mer som Blair Waldorf i Gossip Girl.


-------------------------------------------------------------------------------------------

Va hälsa på mormor å orfar igår ju, så lite bilder därifrån kommer nu :*


               
 tänk att dem träffades när dem va 16&18 och har hållt ihop sen dess! älskar dem otroligt mycke!!!!<33:*


sen lite mer bilder från veckan:

        vi (jag & gabbe) fick ett vykort från farmor som vart i thailand! hon kom hem får nån dag sen och sticker genast 1 dag efter iväg till stugan i köping, hann inte ens träffa tanten ;) <3 hih!

men dem har tydligen haft de jätte bra å vart på spa å skit, inget av de hon gjort vill ju jag göra! -.-' (ironi)

ja de va en del bilder och har fler men dem kommer sen, kan ju inte ta allt på en gång ;)


Det äkta miraklet är inte att gå på vatten eller i luften, utan att vandra på jorden.

Av Cassandra - 19 februari 2010 19:44

va å hälsa på mormor & morfar idag en stund, (bilder kommer imorrn eller senare)..

älsklingen kom för en stund sen å vi ska kolla på:

 

   wiiiho! heeeeelp! :o

någon som sett den? :)


Stirra dig inte blind på en stängd dörr. Det kan finnas en öppen bredvid.

MH

Av Cassandra - 19 februari 2010 12:51
Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring

Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut


Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen

Jag gav upp för länge sen
Jag gav upp för länge sen

Du är kvar med samma folk, kvar med samma man
Lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder
Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara,
jag gav upp för länge sen

Jag gav upp för länge sen

 
Av Cassandra - 19 februari 2010 12:03

Av Cassandra - 19 februari 2010 11:07

hemma idag, -.-' aja de blev nå knas igår på bilden, börja nysa som fan och de börja rinna ur de högra ögat å de blev illrött nästan! IRRITERANDE!

men när mamma kom hem så va vi ut på ett hemligt uppdrag med kidsen å adamälskling, och den här gången funka det!(y' nyfikna?


å jag har börja lyssna på den här ..   .. killen!


Vi är aldrig mer missnöjda med andra än vad vi är missnöjda med oss själva.

Ovido - Quiz & Flashcards