cccck

Alla inlägg under maj 2010

Av Cassandra - 31 maj 2010 22:10

Michelle Persson! <3


Kan fan inte sluta tänka på dig!
Har gråtit floder, FAN!
Hur de än går så vet du att jag finns här, och du har alltif en plats i mitt hjärta!

Vi har inte haft så bra kontakt de senaste veckorna, och FAN vad jag ångrar det :'(
Finns inget värre!

VIll finnas där för dig, stötta dig och allt, men du har ju säkert din släkt på plats.

*gråter*

vet inte vad jag ska säga, eller hur jag ska reagera, hur jag ska känna.

vill inte tänka för mycke för man tänker ju bara de hemskaste.

men de kommer gå fint, du klarar de här.

du är en så jävla stark person!


kan inte glömma alla minnen vi haft tms!
jag älskar dig gumman och de vet du!


finns för dig med anna, du är verkligen en toppen människa.

galen å glad som våran familj!

ni är som en extra familj! älskar er! <3333333333333333333333333

   

Av Cassandra - 31 maj 2010 20:07

Svår olycka vid Fagersta

(Uppdaterad 18.00) En person bekräftas avliden efter en krock på riksväg 66 mellan Fagersta och Smedjebacken, precis vid länsgränsen Västmanland-Dalarna.

Relaterat

Olyckan inträffade strax efter 15.30 och innebar en krock mellan två personbilar och en lastbil. Den ena personbilens förare, som var ensam i bilen, omkom vid olyckan. De två som färdades i den andra personbilen skadades svårt. Lastbilschauffören klarade olyckan oskadd.

Vid olyckan tvingades en bakomvarande buss, med enbart chauffören ombord, att väja ner i diket för att undvika att köra på de tre övriga fordonen.

Olyckan inträffade vid Björsbo, ett kort stycke in i Dalarnas län.

Under räddningsarbetet beräknas stängdes riksväg 66 av förbi olycksplatsen. Den beräknas vara avstängd fram till 19.00 - trafiken leds då om.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Älskade Michelle & Anna, håller verkligen tummarna för er!
Vill inte att något sånt här skulle hända sånna underbara personer som er! :'(

Har ju inte vart världens bästa att hälsa på!
Så hemskt att när något sånt här händer fattar man verkligen hur mycket ni betyder, även fast man visste de innan så blir allt mycke klarare!

Kommer verkligen bli bättre på de efter detta, vill INTE förlora er!

FAN FAN FAN världens bästa michelle vi som vart bästavänner! FAN!

hoppas inget händer! :'( orkar inte de! vill inte de!

älskar er! <3 lycka till! <3

Av Cassandra - 27 maj 2010 22:38

hahah skulle logga in på min förra blogg...

och ja... jag har glömt lösenordet sen står det att de inte finns någon med de användarnamnet xD haha typiskt mig.

men men vad ska man göra åt saken? nu ska jag bara bestämma mig vilken sida och skaffa ett redigeringsprogram så jag kan fixa HEADER blir TOKIG!


har iaf vart i sthlm i 2 dar och de va toppen ^^ men trött som fan i benen.

mötte adam emma och han gav mig fotmassage och lite axlar. guuuuud va han är underbar! :)


ska sova nu iaf. sov gott alla söta små nötter!!!!!!!


GNATT!

 

Av Cassandra - 21 maj 2010 15:17

bloggen, nerlagd? svar? nej?


har inte haft lust och tycker de här blev en tråkig bloggsajt, funtar på att dra mig vidare till "blogspot" eller tillbaka till "devote" ja de e frågan, får väl funta på de mer....
ska kika in på båda sidorna nu tänkte jag, CIAO!


  talk to the pig!

Av Cassandra - 2 maj 2010 23:47

innan dröm blev till verklighet,
himmel blev till jord,
lycka blev till sorg,
och ängeln bröt sitt ord.


vill tillbaka till den tiden jag hade med dig innan alla kom omkring, innan allt blev fel, innan alla blev fel!
ville aldrig att det skulle hända.
visste inte vad jag ville, inte du heller.


utan lycka.
utan kärlek.
utan dig.
utan mig.

inget oss.
inget vi.
bara tomma hål.


försökte fylla dessa håll,vilket inte funka. utan dig ingen mig. allt var bara ett spel för den andre, varför var vi så dumma?


kärlekens ringar,

vi funnit igen.

finns vi nu igen.


inte lika dumma, tomma, olyckliga, inte lika svaga.


kärlekens händer,

har besegrat denna värld.

av hålen i vår själ.


alltid kommerdet att finnas ett vi i historien.


kärlekens hjärtan.

nu åter förenat.

lyckan i topp.

kan inget få stopp.

på det vi har,

och kommer att ha!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

du finns i mitt hjärta och kommer alltid att göra!

ville tillbaka, men har insett att de är inget behov nu.

det är vi igen och hoppas på ett alltid!

de är vi som hör ihop, och kommer alltid att göra.

vi har varandras nycklar till våra hjärtan kring halsen.

och vi har kärlekens ring runt våra fingrar.

det finns bara en i mitt hjärta som jag någonsin älskat så mycket och det ärdu adam, de är du adam johansson!

----------------------------------------------------------------------------------------------

       


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards