cccck

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Cassandra - 2 mars 2011 22:50

dagen spendarades till mesta dels i avesta å jag  fick en sportBH å puder av mamma så snällt av na ^^ <3 sen hittade jag även ett par snygga kor på h&m som jag nog ska köpa nästa gång. hade ju inte med egna pengar så när jag lånade av mamma så sa hon efter att jag inte behövde betala tillbaka så kände ja att jag inte ville göra de igen när jag kan köpa de nästa gång :) men tack mamma iaf!


kom hem till adam för nån timme sen så vi kollade lite på "tolken" men kom in mitt i å kollade ändå inte hela sen drog vi upp å nu sitter jag här å han kollar greys i think! nice (;


men tror jag ska plugga lite sen söööva! härligt dude's!


GNIGHT!

   old pic!

Av Cassandra - 2 mars 2011 13:03

härligt väder ute ska kila ut med hunden på en promenad sen bär de av till avesta men mamma :)

inte så mkt å berätta mer men de kommer nog te kvällen, btw så kommer jag sitta å inte göra nånting en timme i norberg så ni som vill va lite sociala kan ju slänga iväg ett sms eller två ;)


hörs sen!

      

Av Cassandra - 2 mars 2011 02:09

hade as kul hemma hos michan tog massa kort osv ni ska få se några i slutet av inlägget, vill bara säga att du (michelle) betyder jätte mycke för mig å jag vill alltid ha dig vid min sida! <3

------------------------------------------------------------


efter att jag lämnat michelle så drar vi över till jakob eller jacob eller hur han nu stavas men iaf å drack lite, men ja kände mig inte alls sugen så blev inge snurr i skallen för min del! men ja hade kul ändå! :) efter att vi vart MKT folk i ett liiitet rum med knappt platser till alla så va vi vugna att dra för att inte störa grannarna. efter mycke om och men så drog vi vidare till ringvägen, trevlig kväll men måste till lägga att jag fick en gissning på hur gammal jag va.. hm ni kommer inte tro era öron 22 bast! haha men han sa att jag betedde mig mkt mognare än de flesta osv men haha aldrig hört den åldern!

sen fick jag lära lite nu människor wictoria & madde, grymma tjejer!


sen måste jag säga grattis å slänga upp en bild (bara för att) han är sån underbar person! vilket jag hoppas att han vet innerst inne!

vet att kl är över tolv men vafan grattis robin 20 fucking ÅR! :)

  

nu ska ni få skratta lite! me and me best friend! :)

             

GODER NATTEN!:*


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards